Get Adobe Flash player
Mano dienynas
2020 m. lapkričio mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Geg    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Metodinė diena ,,Tyrinėk, pažink, atrask“

    Kiekvienas pedagogas supranta tobulėjimo reikšmę ir svarbą. Tam, kad mokytojai lengviau tobulėtų savo profesijoje ir jiems sektųsi dirbti, būtina išsiaiškinti, kokios jų poreikių sritys ir kaip jiems galima padėti siekti profesinio meistriškumo. Kaip tik todėl mokykloje  gruodžio 6 d.  buvo organizuota  metodinė diena ,,Tyrinėk, pažink, atrask“ Ji skirta gamtamoksliniam ugdymui Jos metu direktorė skaitė pranešimą,, Gamtamokslinio ugdymo galimybės šiandien:  ką galime padaryti kartu?“

    Vis dažniau kalbame apie tai, jog svarbu išeiti iš klasės, peržengti mokyklos ribas, pamatyti tai, kas mus supa, atrasti galimybių ugdytis gamtoje ir iš gamtos, ieškoti inovatyvių sprendimų, kad mokymasis taptų išties įdomia, patrauklia veikla kiekvienam šiuolaikiniam vaikui. Svarbu, kad vaikai, kurie dabar pagrįstai vadinami technologijų karta, išmoktų būti gamtoje, stebėti gyvūnus, augalus, gamtos reiškinius, pažintų vertybes, mokytųsi atsakingai elgtis su gamta, pajaustų, kiek daug ir įdomios veiklos joje galima atrasti, o kiek sužinoti, patirti, pajausti, eksperimentuoti, tirti, analizuoti…

        Gamtamokslinis ugdymas  mokykloje skirtas ugdyti mokinių gamtamokslinę  kompetenciją – gebėjimą ir nusiteikimą naudotis gamtos pasaulį aiškinančiomis žiniomis ir gamtos tyrimų metodais siekiant atsakyti į iškylančius klausimus, ieškoti įrodymais pagrįstų išvadų bei sprendimų, suprasti žmogaus veiklos sukeltus pokyčius gamtoje ir imtis asmeninės atsakomybės už aplinkos išsaugojimą, tausoti savo ir kitų žmonių sveikatą.

     Pažinti mus supantį pasaulį ir padėti suprasti savo vietą jame – aktualus gamtamokslinio ugdymo uždavinys.

     Atsakant į klausimą, kas mokinį skatina tyrinėti, galima teigti, kad visų pirma, veiklos įdomumas, antra – mokytojo asmenybė, trečia – asmeninis smalsumas.

Vėliau, kaupdamas patirtį ir jausdamas mokytojo skatinimą, suvoks saviraiškos bei savirealizacijos galimybes.

    Tai yra tai, ko kiekvienas jaunas žmogus siekia: pasitenkinimo savo veikla ir pripažinimo (tiek draugų, tiek mokytojų, tiek tėvų).

   Po to vyko atviros pamokos /užsiėmimai:

  1. Ikimokyklinės ir priešmokyklinės grupių užsiėmimas ,,Pažink rudens gėrybių kraitelę“

Auklėtoja ikimokyklinio ugdymo grupėje Violeta Tarasevič ir priešmokyklinio ugdymo pedagogė Violeta Dovda;

  1. 1- 4 klasių integruota pasaulio pažinimo – lietuvių kalbos pamoka ,,Vaivorykštė ant pieno“ pradinių klasių mokytoja Olga Žukienė  ir pradinių klasių mokytoja Renata Choniak;
  2. 6-8 klasių integruota biologijos- informacinių technologijų ir technologijų pamoka  ,,Ląstelė – mažiausia organizmo dalelė“ biologijos mokytoja metodininkė.

  Prie kavos puodelio įvykęs stebėtų pamokų aptarimas parodė, kad pasisemti patirties iš kolegų praktinės veiklos yra visada naudinga.

. Pamokas/užsiėmimus  stebėję kolegos gerai įvertino mokytojų pasiruošimą, metodų pasirinkimą pamokoms. Stebėtos atviros veiklos informatyvios, darbingos, aktyviai naudojama IKT. Aptarimo metu išryškėjo nuomonė, kad tokios veiklos                                                          yra prasminga ir abipusiai naudinga veikla: dalijamasi gerąja darbo patirtimi, išgirstama draugiškų patarimų. Tai galimybė augti, tobulėti ir patirtimi dalintis su kitais.

 

Direktorė Vilija Žutautienė

 

Kategorijos
Archyvai