Get Adobe Flash player
13141516171819
20212223242526
2728293031

Projektas “Pažinkime savo kraštą: nuo Šalčios žemės per Panemunės pilis iki Baltijos jūros“

Projekto uždaviniai:

1. Skatinti pozityvų ir tolerantišką mokinių bendravimą ir bendradarbiavimą;
  2. Susipažinti su Panemunės pilimis, pajūrio regionu ir Šalčininkų rajono kultūriniu paveldu;
  3. Ugdyti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius;
  4. Išmokti turiningai leisti laisvalaikį.

Projekto veiklos:

Projektą vykdyti pradėjome 2018 m. gegužės 15 d. išvyka į Dieveniškių istorinį regioninį parką, Norviliškių pilį, aplankant Gaujos pažintinį taką ir Medininkų pilį.

2018 m. gegužės 17 d. vykome į edukacinę kelionę į Kernavę.

2018 m. gegužės 22 d. išvyka į Pavlovo Respubliką Turgeliuose ir Jašiūnų dvarą.

2018 m. gegužės 23 d. edukacinė išvyka į Trakus ,,Bitės – darbštumo pavyzdys“.

2018 m. birželio 12-14 d. vykome į 3 dienų pažintinę kelionę per Panemunes pilis iki Baltijos jūros.

Pirmą kelionės dieną aplankėme: Vilkiją, Lietuviškuosius Tatrus -“kalnų miestelį”. Palemono piliakalnį,  Belvederio pilį, Veliuoną, Gedimino kapą, Raudonės pilį, Panemunės pilis, Rambyno kalną, Vydūno ir M. Jankaus kapus, muziejų Bitėnuose. Vykome į Rusnę, vienintelį Lietuvos miestelį saloje, įsikūrusį Nemuno deltoje tarp Skirvytės ir Atmatos upių. Pasiplaukiojome laiveliu Nemuno delta ir Kuršių mariomis.

Antrą kelionės dieną aplankėme Ventės ragą, paukščių žiedavimo stotį, ornitologijos muziejų, švyturį. Nuvykome į Palangą (aplankėme Gintaro muziejų). Toliau vykome į Šventąją (vakaronė prie laužo: dalijimasis įspūdžiais, viktorina ,,Rytų Lietuva- Lietuvos pajūris“).

Trečią dieną ilsėjomės prie jūros (ieškojome gintaro, rinkome dailias kriaukles ir akmenukus, statėme smėlio pilis, maudėmės). Jau vakarojant atsisveikinome su jūra ir kupini įspūdžių išvykome namo.

Rudenį mūsų laukia projekto tęsinys – 2 dienų žygis prie Versekos upės Šalčininkų rajone.